....citeste printre randuri...

februarie 28, 2010

valore di un sorriso...

...un sorriso non costa nulla e rende molto...arricchisce chi lo riceve,senza impoverire chi lo dona.
non dura che un instante ma il suo ricordo e talora eterno...

Un comentariu:

picturilacomandaPSG spunea...

Poezie....

Secundele din an
de GSA

E bucuria zilelor trecute
şi e durerea orelor,
minutelor, secundelor...
mă-ngrop în amintiri cu tine
şi plâng secundele din an...

şi plâng,
şi nimeni nu m-aude;
sunt ghemuită în colţul meu cu amintiri
şi plâng secundele din an...

vreau să te mai văd odată
să te mai simt,
să te aud...

dar inima mi-e înecată de durere
şi nu mai văd, simt sau aud
şi plâng; şi-mi urlă inima de dor
şi plâng secundele din an...

e bucuria zilelor trecute
şi e durerea orelor
minutelor, secundelor
şi plâng...şi plâng...

în oceanul de lacrimi vărsate
să te găsesc aş vrea;
şi am să plâng de bucurie
şi am să plâng...
secundele din an...

Sorridete di più

Powered By Blogger

Persoane interesate

amiciivaillant

top secret

Faceți căutări pe acest blog

amiciivaillant

ce-ar fi de spus?

Despre mine

Fotografia mea
o zi am totul...o zi nimic...o zi rad...o zi plang...o zi astept...o zi fug...o zi vorbesc...o zi ascult...o zi ochi verzi...o zi caprui...asa sunt EU...TU...cum esti?