....citeste printre randuri...

martie 21, 2010

amintiri din copilarie..

...suntem doi copii la parinti,sora mea cu un an mai mica imi amintesc era firava,bolnavicioasa,emotiva.Eu eram o fire rebela,puternica,un caracter total divers.Poate din aceste motive eram mereu luata la intrebari...trasa la raspundere...
Desi se purtau asa ,ai mei,ma iubeau simteam asta si o simt si acum.am inteles de ce o faceau ,mult mai tarziu...vedeau in mine un potential mai bun,sperau ca eu sa reusesc in viata...
Anii au trecut si ...ghici ce ...?Sora mea a devenit mult mai puternica decat sunt eu,realizata pe toate planurile...nu ar fi corect sa dau detalii...ideea se intelege...
Eu...am 3copii frumosi...de care sunt mandra,si voi fi pana voi murii.Pe alte planuri ma simt confuza,dezorientata...din fetita puternica care eram, am devenit o femeie nesigura pe ziua de maine...

5 comentarii:

Unknown spunea...

Ai grija de copii!Mentine-te sanatoasa pentru ei ,copiaza de la sora ''PATENTUL" cum a reusit in viata.Controleaza-ti emotiile si traieste-ti frumos anii de tinerete dar cu masura mica.Nu dispera, priveste doar partea plina a paharului.Cand ai greutati gandeste-te la copii lupta si imposibil sa nu gasesti solutii!Selecteaza-ti adevaratii prieteni.Ei nu trebuie sa fie mai multi decat degeele de la o mana.Astept sa-mi spui ca viata ta incepe sa urce iar zilele sunt senine.Sa auzim numai de bine!

osmanajaureliamonica spunea...

hm...ma bucur ca ai prins ideea de "a citi printre randuri" si de a raspunde in aceeasi linie...ca sa zic asa.

Unknown spunea...

Astept sa-mi spui ca urci!

osmanajaureliamonica spunea...

as vrea...dar deocamdata sunt dezorientata...ma tem sa aleg...

Unknown spunea...

Incearca!

Powered By Blogger

Persoane interesate

amiciivaillant

top secret

Faceți căutări pe acest blog

amiciivaillant

ce-ar fi de spus?

Despre mine

Fotografia mea
o zi am totul...o zi nimic...o zi rad...o zi plang...o zi astept...o zi fug...o zi vorbesc...o zi ascult...o zi ochi verzi...o zi caprui...asa sunt EU...TU...cum esti?