....citeste printre randuri...

martie 19, 2010

...casatorita cu un musulman...

...imi asum un oarecare risc acum,scriind aceste randuri...stiu...dar ...asa sunt eu...putin mai diferita...
Desi nu imi gasesc cuvinte prea sofisticate in clipele astea cand tastez,stangace ca de obicei,vreau sa scriu...as vrea sa scriu despre lucruri frumoase,despre lucruri dragute...poate putin si despre acele lucruri care ma dor...
...ma gandesc ca daca eu voi scrie cate ceva despre mine...alte persoane cu suflet asemanator vor prinde  curaj...cine stie..?
despre lucrurile frumoase...este frumos  sa te gasesti intr-o familie super numeroasa si super unita care te sufoca aproape,cu afectiunea si grija ei nu?Va vorbesc acum despre familia sotului meu care credeti-ma este mult mai mare decat suntem noi la Comdata pe ambele ture  :)))O Doamne...am fost in concediu la ei in tara vara trecuta,a trebuit sa cunosc vrei nu vrei toti verii,verisorele.unchii,matusile...etc ...sute...de ma durea mana de cate ori trebuia sa ma prezint pe zi,si capul de cate ori trebuia sa raspund la intrebarile de politete...
Sa le retin numele nici nu se poate pune problema.Frumos totusi nu?Fata de noi romanii care suntem niste egoisti singurateci.
...despre lucrurile dragute...este dragut sa te simti in siguranta,sa nu iti fie teama de mai nimeni pentru ca ai pe cineva care ar face orice pentru tine...
...si despre lucrurile din urma...este c-am trist cateodata sa simti ca nu esti inteles,ca nu avem aceeasi cultura,aceleasi idei...aceleasi vise...acelasi Dumnezeu...
Se spune ca doua lucruri diferite se atrag...doar fizic as spune eu...
Nu va pripiti sa judecati...cine ma cunoaste putin,va intelege rostul randurilor mele...cititi printre randuri...
va pup!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Incepi sa capeti contur!Mai spune si o sa-ti spun si eu cu traitul intens intre 30 si 40 de ani!Iti doresc tot binele din lume.

osmanajaureliamonica spunea...

cred ca este randul cuiva...
cu PAS nu merge:)

Powered By Blogger

Persoane interesate

amiciivaillant

top secret

Faceți căutări pe acest blog

amiciivaillant

ce-ar fi de spus?

Despre mine

Fotografia mea
o zi am totul...o zi nimic...o zi rad...o zi plang...o zi astept...o zi fug...o zi vorbesc...o zi ascult...o zi ochi verzi...o zi caprui...asa sunt EU...TU...cum esti?