....citeste printre randuri...

martie 25, 2010

calcio...!?

5 comentarii:

pagualina spunea...

a fost super misto aseara!abia astept sa mai jucam,data viitoare sper sa nu mai luam bataie.....

osmanajaureliamonica spunea...

ha ha ha si eu sper sa castigam tot noi!

roinitalinda spunea...

dec data asta ma bag si eu si nu mai aveti sanse ;)

roinitalinda spunea...

buna initiativa de a petrece putin timp cu colegii si sefii in afara serviciului.poate asa vom ajunge sa ne cunoastem mai bine si nu vom mai trage concluzii pripite de la prima vedere.

Ciupri@n spunea...

salutare dragi mei fosti colegi...ce mai faceti cum mai este atmosfera la birou??barfe ceva??salutari la toata lumea din tarile calde:P al vostru fost coleg de la IT Ciprian

Powered By Blogger

Persoane interesate

amiciivaillant

top secret

Faceți căutări pe acest blog

amiciivaillant

ce-ar fi de spus?

Despre mine

Fotografia mea
o zi am totul...o zi nimic...o zi rad...o zi plang...o zi astept...o zi fug...o zi vorbesc...o zi ascult...o zi ochi verzi...o zi caprui...asa sunt EU...TU...cum esti?